Amarin - rovinjski turistički destinacijski hit


Posljednji u nizu Maistrinih hotela Amarin otvara se 18. kolovoza. Ovu informaciju potvrdila nam je Vanja Mohorović, stručna suradnica u Maistrinom marketingu, podsjetivši pri tom i kako je riječ je o najvećoj ovogodišnjoj istarskoj investiciji u turizam, ali i jednoj od najvećih u Hrvatskoj. Prvi gosti obiteljskog hotela, u kojem je sve podređeno najmlađima i razonodi kao i opuštanju odraslih, stižu iz Italije, Njemačke, Austrije i Hrvatske. Hotelijersko-ugostiteljska kuća Maistra time je ispunila obećanje i unatoč kratkom vremenu - a danima se na televiziji pričalo i o kroničnom manjku građevinaca diljem zemlje - uspjela ispuniti  zacrtane rokove.

Naime, nakon jedanaest mjeseci od početka radova Maistra (bez pompe i svečanih presijecanja vrpci) u jeku turističke sezone otvorit će svoj destinacijski hit - novi i obiteljski Disneyland.

Podsjećamo, početak gradnje startao je prošlog rujna, a radovi su započeli rušenjem starog hotela Valdaliso.

- Izgradnjom novog objekta, na kojemu je svakodnevno radilo i do 900 ljudi, turistički je Rovinj u sezoni, koja će po svemu sudeći oboriti sve dosadašnje rekorde u broju/noćenjima gostiju, dobiti novih 280 smještajnih jedinica i mogućnost ugošćavanja 560 gostiju, koji će birati između soba veličine od 28 do 47 četvornih metara. Tu valja dodati i da je većina soba obiteljskih, koje se sastoje od dvije prostorije (odrasli i djeca) i koje su međusobno povezane vratima, što dopušta privatnost i onih mlađih, ali i starijih gostiju, kaže nam Mohorović.

Amarin - atraktivni gradić

po godištima i različitog sadržaja - unutrašnji bazen kao i wellnes priča su za sebe. Boje, krugovi i razigranost čitavog Amarina, bilo da je riječ o zidovima, stropu ili podovima, drugačiji su od do sad viđenog i jasno je uočljivo da su arhitekti i dizajneri dali maštu na volju, jer novi klinci već sutra su budući i zadovoljni gosti.

Puno je detalja, afirmativnih poruka, putokaza. Jednostavno, pravi mali-veliki Raj za djecu; bilo da se igraju u unutrašnjosti objekta ili vanjskim površinama, koje se protežu na ukupno 22 tisuće četvornih metara. Dakle, uz razne tipove unutrašnjih igrališta i igraonica, zeleno i vanjsko okruženje nudi i mini adrenalinski park, velik broj rekreativnih staza kroz šumu, četiri ugostiteljska objekta s posebnim menijima za djecu, a ono što će sigurno oduševit sve - djecu i odrasle koji su duhom djeca - je "prljaonica"- prostor u kojem će se bez grižnje savjesti i uplitanja roditelja igrati svim onim stvarima koje prljaju ruke i odjeću.

Nakon toga, slijedi im tuš - nalik onom vatrogasnom crijevu. Slična stvar je i s "tepih/ležećom" čekaonicom tik do recepcije, a koja podsjeća na veliko, udobno i mekano plavetnilo. Dakako, za sve te "otkačenosti" krivi su domišljati autori.

- Valja istaknuti i da su na projektima interijera angažirani brojni stručnjaci. Primjera radi, spomenut ću Studio UP koji je, ponavljam, surađivao i s drugim kvalitetnim i specijaliziranim timovima, recimo, Numer for Use. Rezultat te suradnje upravo je instalacija u lobbyju hotela (plava soba) koje je uz zabavu najmlađima, idealna prostorija za prihvat djece dok njihovi roditelji obavljaju formalnosti na recepciji, kaže Vanja Mohorović.

Bez stručne pomoći i sami smo se oduševili sobnim zidovima s okruglim rupicama u koje se mogu umetati, nešto nalik na obojane čepove i pri tom stvarati vlastitu sliku, boje i oblike. Dakle, svaki se gost, s naglaskom na djecu, može poigrati izgledom zidova svoje sobe i motiva koje će gledati-stvarati dok u njoj borave. Slično oduševljenje izazvale su prometno-informacijsko-ekološko-zdravstvene poruke postavljene na zidovima holova, ispred igraonica, vratima prostorija. Recimo, simpatičan naziv na stepenicama koje vode prema četvrtom katu i koje se nalaze do lifta glasi "zdravije je stubama", ili još bolji na ulazu u ranije spomenutu igraonicu-prljaonicu "dosadno je biti čist". (Nina ORLOVIĆ RADIĆ, snimio Milivoj MIJOŠEK)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU OD SRIJEDE


Podijeli: Facebook Twiter