Klasa malih gradskih automobila u kojoj vec godinama caruju trojac PSA grupacije i Toyote (C1, 107 i Aygo), Renault Twingo i Chevrolet Spark dobio je novog konkurenta ciji su aduti oprema i cijena.
Suzukijevi inženjeri odavno dobro znaju da je kljucna rijec pri stvaranju automobila njegova funkcionalnost, a svoje dugogodišnje iskustvo upravo u izradi funkcionalnih, ali i za vožnju zabavnih automobila utkali su u novi najmanji kucni model – Alto.
Kompaktne vanjske dimenzije, medu kojima se istice dužina od samo 3,5 metra, osiguravaju Altu okretnost u gradskoj vožnji i lako parkiranje i u skucena mjesta. Istovremeno, u unutrašnjosti je dovoljno mjesta za komotan smještaj cetiri odrasle osobe, iza kojih je ostalo dovoljno mjesta i za prtljažnik osnovnog obujma 129 litara.
Buduci da Alto ima pet vrata, pristup na stražnju klupu lak je i jednostavan. Kada je stražnja klupa preklopljena oslobada se 774 litre korisnog prostora.
U unutrašnjosti prevladavaju jednostavne linije. Kombinacija crne i sive plastike sa srebrnim detaljima na središnjoj konzoli i obrubima ventilacije vrlo je elegantno rješenje.
Alto pokrece moderni trocilindarski benzinac obujma jedne litre koji razvija najvecu snagu od 68 KS i najveci okretni moment od 90 Nm. Snaga se na prednje kotace prenosi putem petostupanjskog rucnog mjenjaca.Težak tek 855 kilograma bez poteškoca postiže najvišu brzinu od 155 km/h, a iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 14 sekundi.
Zahvaljujuci malenom i modernom motoru, kao i maloj težini, Alto u prosjeku troši tek 4,4 litre na 100 kilometara dok izlucuje samo 103 grama CO2 po kilometru. Takva ucinkovitost znaci i iznimnu ekološku podobnost Suzukijevog mališana.
Alto dolazi s bogatim paketom opreme GLX AC koji sadrži sve što današnji kupci ocekuju od automobila, a puno više nego što nude konkurenti u tom cjenovnom rangu.
Tako svaki Alto posjeduje servo upravljac podesiv po visini, cetiri zracna jastuka, klima-uredaj, ABS s EBD-om, središnje zakljucavanje, radio s mp3 CD-om, ISOFIX sustav pricvršcenja djecje sjedalice...
Najljepše od svega dolazi na kraju – sve to do registracije stoji tek 65.693 kune!