Alfa romeo giulietta na hrvatskom tržištu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Dugo ocekivana nasljednica 147-ice i ona je konacno ovdje. Umjesto numericke oznake novi model nosi ime Giulietta što prevedeno s talijanskog znaci – mala Julija.

Doduše, nije malena. Sa 4.350 mm cak 130 mm je duža od Volkswagenovog golfa te sa 2.630 mm ima i 50 mm duži meduosovinski razmak, a iako zbog povecane dužine giulietta izgleda nisko, ona je zapravo 50 mm viša od prethodnice – modela 147. Ne cudi stoga što se u Alfi hvale da su stvorili najprostraniji i najudobniji automobil u klasi.



Ništa manje impresivna giulietta nije ni s aspekta sigurnosti. Na Euro NCAP-ovim testovima sigurnosti talijanska ljepotica okitila se titulom najsigurnijeg automobila u klasi osvojivši 87 od 100 bodova za ukupnu sigurnost, 97 posto bodova za zaštitu odraslih, 85 posto za zaštitu najmladih te 63 posto za zaštitu prolaznika.

ABS i ESP standardni su dio opreme, kao i šest zracnih jastuka, a tu je i elektronska kontrola vozne dinamike DNA koja u tri režima podešava reakcije ovjesa, kao i elektronski prednji diferencijal Q2 s ogranicenim proklizavanjem za dinamicnije i sigurnije prolaske zavojima.

Giulietta je gradena na potpuno novoj modularnoj platformi koju Talijani jednostavno nazivaju compact, a koju odlikuje potpuno neovisni ovjes s arhitekturom Mcpherson sprijeda te multilink straga.

Automobil ce se nuditi s izborom pet motora – tri benzinca i dva dizelaša. Svi su turbopunjeni i zadovoljavaju norme Euro 5, raspolažu tehnologijom start & stop i standardno su upareni s rucnim šesterostupanjskim mjenjacima. Manji 1.6 JTD dizelaš razvija 105 KS i 320 Nm vec od niskih 1.750 o/min, a prema Alfinim podacima troši svega 3,7 litara goriva u kombiniranom ciklusu.

Veci 2.0 JTD razvija 170 KS i 350 Nm te troši 4,1 litru goriva. Oba benzinca pogoni 1,4-litreni cetverocilindraš. U slabijoj verziji ovaj motor razvija 120 KS, dok u snažnijoj, zahvaljujuci tehnologiji Multiair, snaga raste na 170 KS, a Alfa potrošnju deklarira na 4,6 litara goriva. Najsnažniji model u ponudi je giulietta quadrofiglio verde ciji 1,75-litreni benzinac istiskuje 230 KS.

Naposljetku valja spomenuti i cijenu koja takoder odskace od klase. Cijena osnovnog modela giuliette s benzinskim motorom 1.4 TB sa 120 KS i opremom progression iznosi 160.000 kuna do registracije.


Podijeli: Facebook Twiter