Aleksandar Sreckovic premijerno prikazao svoj film

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Priznati srpski filmski, televizijski i kazališni glumac i producent Aleksandar Sreckovic, zvan Kubura, hrvatskoj publici poznat po ulozi Mikija Kovaca u sapunici "Pod sretnom zvijezdom" koja se upravo prikazuje na Novoj TV, na nedavno održanoj poreckoj Vinistri premijerno je prikazao svoj film "Zajedno". Film je prije Poreca prikazan samo jednom, i to prije dva mjeseca u Beogradu na festivalu Fest 2011., a prava premijera ceka ga u Srbiji u rujnu, odnosno krajem listopada u Hrvatskoj.

"Zajedno" je na Vinistri prikazan za zatvorenu grupu gledatelja, odnosno samo za prijatelje, jer se Sreckovic, kao gost ove velike vinske manifestacije, želio odužiti za gostoprimstvo organizatorima. Glas Istre jedini je hrvatski medij koji je dobio poziv za prisustvovanje ovoj premijeri.

- Vec drugu godinu za redom gost sam Vinistre i ovim sam se filmom htio odužiti svojim prijateljima te dodatno pojacati popratni program ovog, u regiji najznacajnijeg dogadaja posvecenog vinu. Film je sniman od 2008. do ove godine, a dugo je trajalo jer se radi o nezavisnoj produkciji tvrtke Starhill produkcija, u kojoj sam partner. Trebali smo
naci novac da bismo ga završili i tehnicki i dramski kvalitetno.

Nažalost, kinematografija je direktno vezana uz financije. "Zajedno" je univerzalna prica bazirana na emocijama, koja se može dogoditi bilo gdje u svijetu; to je melodrama o bracnom trokutu s akcijskim dijelovima. Prijavili smo film na festivale u Puli i Motovunu i sada cekamo odgovore selektora, rekao je Kubura.

- Nakon što film "odradi" festivale, pocet ce njegov život u kinima diljem Srbije i regije. Publika ga je u Beogradu na prvom prikazivanju dobro prihvatila, objasnio je glumac, jer se bavi temom koja izlazi iz višegodišnje šablone socijalne i ratne tematike. Debitantsku ulogu ostvario je njegov sin, Aleksa Sreckovic, koji je i glumio njegova sina, dok je redatelj, scenarist i koproducent bio Mladen Maticevic. Glavnu žensku ulogu utjelovila je Milica Zaric, dok je njenog ljubavnika glumio crnogorski glumac Bane Popovic.

Kako je objasnio ovaj veliki zaljubljenik u istarsko vino i maslinovo ulje, ovo mu je prvi dugometražni igrani film koji je snimio u vlastitoj producentskoj kuci, a prva dva koja su napravili bili su dugometražni dokumentarci.

Sreckovic je prvi put u Hrvatskoj snimao 2005., i to seriju "Urota" produkcijske kuce Ava na Novoj TV, ali prikazivanje je prekinuto nakon tek nekoliko epizoda. Bolje nije prošla ni serija u 12 nastavaka "Ja, Che Guevara", u kojoj je glumio 2006., takoder za Ava produkciju, jer nikada nije stigla do malih ekrana. Za Kuburu zaista vrijedi izreka "treca sreca", jer je 2008., opet za produkcijsku kucu Ava Romana Majetica, utjelovio jednog od glavnih likova u sapunici "Ponos Ratkajevih", prikazanoj na hrvatskoj nacionalnoj televiziji, koja je postigla ogroman uspjeh.

Sreckovic je tad popularnost stekao utjelovivši Nemanju Lazarevica, srpskog oficira koji je lovio novac i Belu, tj. Izabelu pl. Ratkaj. Radnja se odvijala u najturbulentnijem razdoblju hrvatske i jugoslavenske povijesti, u periodu od 1938. do 1948., i pratila je život jedne plemicke hrvatske obitelji od njenog prijeratnog uspona pa sve do poslije Drugog svjetskog rata.

"Pod sretnom zvijezdom", jedinu domacu telenovelu ove godine na malim ekranima, koja ce se prikazivati do kraja lipnja, snimao je protekla tri mjeseca za tvrtku Ring multimedija pod glavnom redateljskom palicom Branka Ivande, a pojavljuje se u 50 od ukupno 75 epizoda. Radnja prati život, obitelji i veze glavnih junakinja koje glume Sandra Loncaric Tankosic, Mila Elegovic, Linda Begonja i Mirna Medakovic. Sreckovic je u ovoj sapunici bogati povratnik iz Njemacke Miki Kovac, rodom iz Zagreba, zbog cega je morao prvi put govoriti ijekavicom. Pojavio se nakon 20 godina i stvorio pomutnju u životima cetiri junakinje.

- Snimanje je završilo. Bilo je vrlo naporno, jer se desilo da sam cetiri puta tjedno imao predstave u Beogradu, tako da sam sa snimanja u Zagrebu morao tamo i natrag. Svida mi se raditi u Hrvatskoj, jer, medu ostalim, znam od prije dosta kolega s kojima sam zadnja tri mjeseca snimao. K tome, na takav se nacin u Srbiji ne radi, jer serije imaju puno manje nastavaka. Zbog snimanja sam bio u Zagrebu od veljace, ali inace, kada ne radim, ovamo dolazim uglavnom u Istru - kada je promocija vina mojih prijatelja, zbog Vinistre, uskoro cu doci na Dan otvorenih vinskih podruma?

U zadnje cetiri godine u Istru dolazim tri do cetiri puta, a moji prijatelji, istarski vinari i maslinari, isto toliko puta dolaze u Beograd zbog posla i druženja. Puno njih bilo je lani u rujnu na premijeri predstave "Razgovor s Che Guevarom" u kazalištu Atelje 212, u kojoj igram glavnu ulogu, ispricao je Sreckovic.

Podijeli: Facebook Twiter