U ponedjeljak navečer u prostoru HGK Županijske komore u Puli održano je predstavljanje alata My Rent koji za cilj ima olakšati poslovanje iznajmljivačima turističkih kapaciteta. Dušan Poropat, član My Renta, firme sa sjedištem u Zagrebu i podružnicom u Poreču, istaknuo je da su lani putem ovog alata zabilježili 50 tisuća rezervacija. Nadalje, rekao je da je u My Rentu obuhvaćeno deset tisuća smještajnih jedinica i da surađuju s 30-ak agencija, a surađuju kako s posrednicima u iznajmljivanju tako i s vlasnicima apartmana, naravno pod drugačijim uvjetima.
- Riječ je o alatu koji štedi vrijeme i novac te osigurava brže i efikasnije vođenje objekata za iznajmljivanje. No, za razliku od drugih portala, naš alata u središte stavlja vlasnika smještajnih jedinica, a ne gosta. Vlasnik tako ima sve na jednom mjestu od povezivanja s portalima, agencijama, gostima, do rezervacija, usluga čišćenja i naplate - sve može raditi iz My Renta, naglasio je Poropat te u nastavku pojasnio kako funkcionira koji dio sustava, ali i iznio ovogodišnje novine kao što je novi modul "Odjel za održavanje", koji služi za efikasniju komunikaciju sa službom za čišćenje, potom modul "pametna brava" koji je dobrodošla pomoć kod kasnog check-ina ili kod dislociranih objekata, potom pametni check-in te čak i foto prijavu.
Na žalost, za razliku od lani kada je ovo predavanje bilo izuzetno dobro posjećeno, ove godine odazvalo se svega desetak zainteresiranih. (S. Z. T.)