Aduti - glamping i tematska naselja mobilnih kućica

Glamping šatori postižu cijenu i do 240 eura dnevno (M. MIJOŠEK)
Glamping šatori postižu cijenu i do 240 eura dnevno (M. MIJOŠEK)

U tarski kamp Lanternu porečka hotelska kuća Valamar Riviera ove godine ulaže čak 86 milijuna kuna. Najveća je to pojedinačna investicija u 2016. u neki hrvatski kamp, a njime Valamar želi da Lantarna digne kvalitetu na četiri zvjezdice.

Kvaliteta ovog kampa koji je lani ostvario čak 720 tisuća noćenja, a u 3.000 smještajnih jedinica može primiti više od devet tisuća osoba, i dosad je bila na visokoj razini, što i ne treba čuditi na milijunske iznose koji se svake godine ulažu u ovaj objekt. Samo lani Valamar Riviera investirala je u nove sadržaje te poboljšanje postojećih objekata 30-tak milijuna kuna, a  prihodi su se lani kretali oko 85 milijuna kuna, dok se u ovoj godini očekuju prihodi od 105 milijuna kuna.

Luksuzni dio

Nedavno je investicije u ovom kampu, koji zapošljava 450 osoba, posjetio i novi ministar turizma Anton Kliman gdje su mu predstavljeni glamping šatori u posebno uređenom naselju. Riječ je o jednom od najluksuznijih dijelova kampa s čijem se uređenjem počelo prije dvije godine postavljanjem prvog glamping šatora koji u špici sezone postiže cijenu i do 240 eura dnevno. Lani ih je postavljeno još šest te je uređen poseban bazen, a ove godine bit će ih ukupno 14.

- Do početka sezone u kampu ćemo imati dodatnih sedam šatora, a kamp Lanterna bio je prvi u Hrvatskoj koji je počeo s ovakvom ponudom. Njome smo dobili goste koji žele doći u kamp, ali ne žele se odreći komfora apartmana, hotela i soba. Oni u šatoru dobivaju cjelokupan komfor. Imaju dakle sobe, kuhinju, kupatilo s tušem te dnevni boravak. Uz to, u naselju smo uredili i bazen, tako da smo uz  sam smještaj digli razinu i dodatne usluge, kazao je regionalni direktor Valamara za kampove i direktor Lanterne Bruno Radoš.

Dodao je kako takav smještaj jako tražen te da je popunjenost na razini mobilnih kućica.

- U glamping šatore većinom dolaze obitelji s djecom. Odličan su proizvod za popunjavanje pred i posezone jer imaju hlađenje i grijanje. Inače, rezervacije za ovu godinu su na višoj razini u odnosu na lani. To smo mi u kampu Lanterna i očekivali jer imamo 90 milijuna kuna investicija u ovoj godini. Uz to, širimo i kapacitete u mobilnim kućicama gdje je potražnja puno veća nego lani. Posebno su u trendu tematska naselja, dakle ne obične mobilne kućice koje se slažu jedna do druge, nego naselja s  dodatnom ponudom poput bazena, potoka, vodenih igara, parkova i zabavnih sadržaja. Posebno se dobro prodaju i kućice u blizini vodenih parkova. Stoga smo krenuli u uređenje jednog takvog parka, kazao je Radoš.

Vodeni park

A novi Lanternin obiteljski vodeni park s toboganima i atrakcijama za djecu imat će čak 1.350 kvadrata nove vodene površine - novi dječji bazen, četiri renovirana bazena s novim toboganima i gusarskim brodom kao glavnim atrakcijama i novu pješčanu plažu Adria s beach barom. U njegovoj blizini uređuje se tematsko naselje Mediterranean Garden Premium Villageu s 50 novih potpuno opremljenih prostranih mobilnih kućica smještenih u mediteranskom vrtu te u Marine Villageu, novom tematski uređenom naselju u mornarskom stilu sa 69 novih potpuno opremljenih mobilnih kućica. Inače, u Lanterni je trenutno postavljeno 784 mobilnih kućica.

Luksuzne nisu samo mobilne kućice i glamping šatori, već se dodatno ulaže i u parcele. Ove godine 16 takozvanih standard parcela preuredit će se u one Comfort. Ujendo, preuredit će se glavni bazen uz obalu, renovirat će se tri sanitarna čvora te će se urediti kafić Cafe Balvedere.

Inače, ovaj je kamp član udruženja Leading Camping Europe i dobitnik je niza nagrada za kvalitetu, uključujući nagrade ADAC/ANWB za najbolji kamp za 2013., 2014., 2015. i 2016. godinu. (Barbara BAN, snimio Milivoj MIJOŠEK)


Podijeli: Facebook Twiter