ADAC za proljeće preporučuje Istru i Dubrovnik

(Arhiva)
(Arhiva)

Iako Nijemci i bez preporuke ADAC-a vole Istru, svakako je svaki novi napis u njegovom časopisu Motorwelt o Istri nova reklama za najpoželjniju turističku regiju za autogoste iz te zemlje u zadnje dvije godine. U rubrici za putovanja u travanjskom izdanju Motorwelt uz osam destinacija za putovanje ovog proljeća preporuča i Poluotok.

Već u naslovu članka Istra se ističe kao gastronomska destinacija te se preporuča posjet raznim istarskim znamenitostima, poput pulske Arene, Huma, Motovuna i starogradske jezgre Rovinja. Istra se tako u Motorweltu našla u društvu najznačajnijih destinacija za njemačke automobiliste, uz Južni Tirol, obalu Baltičkog mora, zapadnonjemačku pokrajinu Mosel, Korušku, Emiliju Romagnu, Bodensko jezero i belgijski grad Brugge.

U izdanju za veljaču ovaj je časopis preporučio i Dubrovnik kao destinaciju za gradski i kulturni turizam među pet odabranih ciljeva. Dubrovnik je kao gradska destinacija preporučen zbog ugodne klime i bogate kulturne ponude.

Odabrani gradovi u kojima gost može već u proljeće uživati u blagoj klimi i kulturnoj ponudi, uz Dubrovnik, bili su Marseille, Cadiz na jugu Španjolske, Funchal na atlantskom otoku Madeira i Ascona u švicarskom kantonu Ticino.

Inače, Motorwelt je tiskano izdanje s najvećom nakladom u Njemačkoj i članovi ADAC-a dobivaju ga na kućne adrese. Tiska se u više od 13 milijuna primjeraka i od veljače ove godine dostupan je i kao aplikacija za smartphone.

Nova priznanja stižu i za projekt kulturnog turizma Istra Inspirit, ovaj put iz inozemstva. Ovaj je javni turistički projekt dobio  slovensko priznanje Golden Zoom Awards za najbolju marketinšku kampanju turističke destinacije. Nagrada je dodijeljena sinoć na Bledu u sklopu 3. međunarodne konferencije o strateškom i kreativnom marketingu TRAVEL ZOOM (International Conference on Strategic and Creative Marketing in Tourism).

Međunarodni žiri u kojem su bili vrhunski marketinški stručnjaci i akademici vrednovao je strateški koncept, kreativnost, originalnost, izvedbu i efikasnost kampanje. Posebno su istaknuli dosljednost u marketinškoj komunikaciji prema različitim ciljanim skupinama te originalnost logotipa i slogana.

Ovo je već peto službeno priznanje organizacijskom timu za ogroman trud uložen u ostvarivanju ovog projekta, koji je realiziran u suradnji Upravnog odjela za turizam Istarske županije, Istarske razvojne turističke agencije i Turističke zajednice Istre. (B. BAN)


Podijeli: Facebook Twiter