78 dana za zamjenu telefonskog stupa

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ni brojni telefonski pozivi ni molbe službi za korisnike telekomunikacijske tvrtke Hrvatski telekom nisu pomogli da se 78 dana, otkad je Umaštinu poharalo jako nevrijeme, iz dvorišta Stjepana Majkovice u Kolodvorskoj ulici u Umagu ukloni s poda telefonski stup s kabelima. Na koncu se to desilo prekjucer, ali tek nakon što je ocajni Majkovica nazvao Glas Istre tražeci pomoc novinara. Jedan e-mail s nekoliko pitanja bio je dovoljan da se ekipa HT-a ubrzo uputi na teren i promptno riješi problem.

Nevrijeme se dogodilo 18. listopada, Majkovica je poceo zvati službu za korisnike vec drugo jutro, a novi je stup stigao 5. sijecnja. Cijelo to vrijeme tri obitelji koje ondje žive morale su svojim vozilima prelaziti preko telefonskog kabela koji je bio tocno na ulazu u dvorište i visio je, stalno se klateci, uz njihovu kucu, gdje je zakacen. Majkovica, svjestan da je za tako veliku firmu samo sitan potrošac, veli da nisu ocekivali da ce im djelatnici HT-a doci odmah, ali nadali su se da ce to biti u roku od nekoliko dana, a sve zbog sigurnosnih razloga. Zbog žica po podu bojali su se da se nešto ne dogodi. Htio ih je više puta razrezati i maknuti (kao što su to napravili sa stupom koji su morali sami staviti u stranu, jer preko njega automobilom nisu mogli), ali svi bi, zajedno sa susjedima, ostali bez telefonske i internetske veze. Bili su nemocni.

- Najviše me smeta što u dva i pol mjeseca nitko nije došao ni blizu da pogleda tocno stanje na terenu. Prvi put kada sam ih zvao rekli su da je nalog odmah krenuo prema Pazinu, pa smo mislili da ce sve ici brzo. Ali ništa se nije dogadalo 20 dana, pa sam opet zvao. Kada sam opet uzeo telefon u ruke, kazali su da je nalog išao 5. studenog. To znaci 30 dana cekanja do 5. prosinca. Opet ništa. Zadnji put nazvao sam pred Novu godinu i rekao sam im sve po spisku, ali te rijeci nisu za novine, ispricao je ogorceni Umažanin.

Zbog svih neugodnosti razmišljali su o promjeni operatera, jer izbor je sad vec dosta velik, iako je ova kompanija i dalje najveca i još uvijek ima monopol.

Autorica ovog teksta poslala je 4. sijecnja, nakon razgovora s Majkovicom, e-mail s upitom koji je glasio: "Molim vas da mi odgovorite zašto su vaše službe više puta obecale riješiti problem, a do sada to još nisu? Zašto nitko od vaših djelatnika nije obavio uvid na terenu da bi se stup i pokidane žice uklonile iz privatnog dvorišta? Zašto T-HT nije na usluzi gradanima?". Vec dan kasnije, nakon što je ekipa na terenu postavila novi stup, iz tvrtke su porucili: "Zahvaljujemo na Vašem upitu te Vas obavještavamo da je ošteceni telefonski stup, izlaskom tehnicke ekipe na teren, danas zamijenjen novim. Iskreno se ispricavamo korisniku koji je prijavio kvar, kao i svima koji su zbog ove situacije imali eventualnih neugodnosti." Zašto im je trebalo 78 dana da riješe problem, ostaje nepoznato.

Majkovica je na kraju rekao da je dobro što prekjucer nije bio doma kada je ekipa došla na teren i brzinski, u samo tri sata uklonila stari stup i žice i postavila sve novo, jer bi im svašta rekao. Nazvali su ga telefonom i objasnili mu da su nemocni, jer ih velika birokracija unutar poduzeca guši. Umažanin se zapitao kada bi HT reagirao da se nisu obratili novinarima. (Tanja KOCIJANCIC)


Podijeli: Facebook Twiter