Točno sto dana prije početka Pulskog filmskog festivala, koji će se ove godine održati nešto ranije, od 9. do 16. srpnja, u srijedu je novinarima u maloj dvorani kina Valli predstavljen vizualni identitet 63. Pule. Naslanjajući se i u ovogodišnjoj kampanji na već uhodani slogan "Film pod zvijezdama" i na već profiliran simbol zvijezdi, novi grafički element predstavlja - žuti krug/zvijezda.
Alikativnost
- Ove godine odlučili smo se za minimalistički, ali zaigran pristup. Željeli smo zvijezde spustiti u grad, a te žute točke/zvijezde simboliziraju duh cijelog festivala. Projicirane su razne aplikacije, razigrane, vesele, pozitivne, pa tako i za instalacije u prostoru, poput onih na gradskim autobusima. Jako je važno da vizualni identitet za ovako velik festival bude čim aplikativniji, pojasnila je Jelena Fiškuš iz porečkog studija Sonda, koji već šest godina autorski potpisuju vizualni identitet Pula Film Festivala.
Govoreći o primjeni vizualnog identiteta u javnom gradskom prijevozu, direktor Pulaprometa Igor Škatar rekao ja da ova tvrtka već dugi niz godina podržava festival, a da je ovo sada nadogradnja. "Idući tjedan autobusi će biti oslikani u ruhu novog identiteta", najavio je Škatar.
Plakati gotovi
Ravnateljica Javne ustanove Pula Film Festival Gordana Restović kazala je da su plakati za predstojeći festival već gotovi, a da su u pripremi katalog i knjižice.
- Velik dio posla je već napravljen. U još uvijek otvorenom postupku prijava filmova za 63. Pulu, stigao je velik broj filmova za "Kratku Pulu", dok će se dugometražni igrani filmovi, kao i inače, čekati do zadnjeg trenutka. To stvara malu nervozu, ali nije drama, budući da autore ugovori s HAVC-om obvezuju na prikazivanje u Puli, kazala je ravnateljica PFF-a. (Z. ANGELESKI)