Pulsko-dubrovački 2Cellos vratili su se u Pulu, ovaj put u klub Uljanik, no ne da bi ondje nastupili već snimili spot za koji Stjepan Hauser vjeruje da će biti gledan, ako ne i više, kao "Thunderstruck", koji je na YouTubeu vidjelo više od 20 milijuna ljudi. U tome im opet pomaže MedVid produkcija koja stoji i iza ovog spota, pa iako nam nisu htjeli niti smjeli otkriti o čemu se radi, još prije snimanja doznalo se da je u pitanju spot za obradu pjesme Iron Maidena "The Trooper".
Publika, uglavnom ženska i mlađa, došla je u rockerskom izdanju da bi sudjelovala u spotu u kojem popularni dvojac prvo biva izviždan i gađan plastičnim čašama kada na bini kluba počinje izvoditi klasiku. No, ubrzo Luka Šulić i Stjepan Hauser počinju izvoditi žestoki rock što se polako dopadne publici koja se na koncu raspameti. Publika je pažljivo slušala instrukcije Hausera i Šulića, kao i redatelja Kristijana Burlovića tako da je snimanje išlo dosta glatko. Današnje snimanje spota bilo je i prilika za obožavatelje, posebno obožavateljice, da zatraže autogram i fotografiraju se sa svojim idolima.
Zašto je ovaj put za snimanje spota odabran klub Uljanik? Bila je to upravo Hauserova ideja.
- Baš smo tražili jedan rockerski klub. Bio sam po Zagrebu, i mjesta su bila ili premala ili prevelika, a ovo savršeno dočarava tu atmosferu koju želimo postići u spotu. Baš je ono… rupa, kaže ovaj rođeni Puljanin smijući se. Spot bi se mogao pojaviti najesen, a pjesma će se naći na novom albumu koji će izaći početkom iduće godine. (Mladen RADIĆ; snimio Manuel ANGELINI)
VIŠE O SNIMANJU SPOTA ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU OD ČETVRTKA.