Županijska Turisticka zajednica u 2010. za promotivne i marketinške aktivnosti te razvoj turistickih proizvoda namjerava potrošiti 27,3 milijuna kuna. Time je godišnji proracun u kojemu, uz županijski TZ, participiraju i lokalne te nacionalna turisticka zajednica i hotelske kompanije za sljedecu godinu u odnosu na 2009. veci za jedan posto.
Na promidžbenu kampanju o Istri utrošit ce se 8,1 milijun kuna s time da ce se za klasicnu promociju putem tiskanih medija izdvojiti 60 posto sredstava, dok ce se ostatak usmjeriti na online kampanju. Kampanja hotelskih kompanija koštat ce oko 8,2 milijuna kuna.
Marketinška potpora aviokompanijama, uglavnom onim niskotarifnim, krece se oko 2,7 milijuna kuna. Tako ce sljedece godine prema Istri letjeti Ryanair iz Londona, a pri kraju su pregovori za uvrštenjem još jedne destinacije iz Skandinavije ili Njemacke.
Germanwings ce letjeti iz Kölna/Bonna i Berlina, a Norwegian Air iz Osla i Stockholma. U tijeku su i pregovori sa španjolskim Vuelingom za letove iz Barcelone. (B. BAN.)
PROCITALI STE SKRACENU VERZIJU TEKSTA. OPŠIRNIJE O OVOJ TEMI CITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLASA ISTRE.