14. Media Mediterranea: Igra s eksponatima

Društvena igra
Društvena igra

Festival kreativnih medija - Media Mediterranea ove se godine održava po 14. put, a počeo je otvorenjem interaktivne izložbe u Dnevnom boravku Rojca. Na izložbi u kojoj je publika pozvana da se doslovce igra s eksponatima izlagali su Martin Romeo, Angelo Semeraro i Oleg Šuran. Riječ je o radovima koji su nastali na radionicama dizajna interakcija koje se od 2004. godine održavaju na Odsjeku za dizajn vizualnih komunikacija Umjetničke akademije u Splitu.

Posjetitelji su se mogli igrati pravim igricama Olega Šurana koje su nastale tijekom tih radionica dizajna, zatim projekcijom "Toccata" Angela Semerara koja reagira na pokret te neonskim projekcijama Martina Romea.

Danas je u sklopu festivala održan seminar "Odgoj za medije i odgoj za kritično mišljenje" Zlatka Miliše na pulskom Sveučilištu Jurja Dobrile. Modna revija "Media Mediterranea fashion performance", koju potpisuju kreatori Uroš Raguž, Katja Kliba i Saša Đukić Obradović, na programu je večeras, kao i projekcija demo video spotova snimljenih u proteklih deset godina u Puli.

Sutra u 11 sati u Dnevnom boravku Rojca Marko Baus i Igor Stanišljević iz agencije Parabureau održat će seminar na temu "Brend ili ništa!". Istovremeno će u podrumskom hodniku Rojca biti održana "Graffiti radionica" na temu prepoznatljivih omota glazbenih izdanja pod vodstvom Vladimira Tomića iz Rijeke. U 19 sati na programu je i glazbeni seminar "Logic Tips`n`Tricks" Filipa Motovunskog u prostorijama Studentskog kluba. U 22 sata u Studentskom klubu u Rojcu na "Urban fusion partyju" nastupat će Shadow MC, Why Not!, Ulični Parlament, Dem Crew i šesnaestogodišnji LIMA LEN, a za after party pobrinut će se Filip Motovunski, King Shango Soundsystem i Big OZ. Kao i prijašnjih godina svi festivalski programi su besplatni. (B. VINCEK; snimio A. KANCELAR)


Podijeli: Facebook Twiter